Garanti
Våre kundegarantier
Dine meninger som kunde vurderes høyt, derfor ber vi deg om å kontakte oss når du får problemer med et produkt du har handlet hos oss. Når vi har mottatt din reklamasjon jobber vi for å få behandlet denne innen 24 timer.
Du kan reklamere på en vare i inntil to år etter at du som kunde mottok varen.
Er det en skade eller funksjonsfeil i løpet av de første 30 dagene, kan du få ny vare eller pengene tilbake, uten diskusjon og uten å måtte vente på reparasjon. Les mer om våre garantivilkår her.
Sertifisert E-handel
Du kan handle trygt med kjøpsbeskyttelse hos oss! Vi oppfyller kravene for Sertifisert E-handel fastsatt av Nordisk E-handelssertifisering.
Vi føler oss så sikre i vår vurdering av en butikk som har mottatt utmerkelsen Sertifisert E-handel at vi tilbyr alle forbrukere som handler i disse e-butikkene en kjøpsbeskyttelse. Kjøpsbeskyttelsen innebær at kunden får erstatning om noe skulle gå galt. Kjøpsbeskyttelsen gjelder opptil kr 10 000 pr. kjøp, den inngår automatisk og er gratis! Les mer om betingelsene.
